- inici
-
Avís legal -
Queixes i reclamacions
Queixes i reclamacions
Posem a la teva disposició el nostre departament de Solucions al client, a través del qual et podem ajudar si vols que revisem alguna gestió i/o sinistre.
Si vols presentar una queixa o reclamació, posem a la teva disposició tota la informació que necessites per poder-la presentar:
- Al Departament d'Atenció al Client, mitjançant un escrit adreçat al domicili social: Paseo de las Doce Estrellas, 4, 28042, Madrid, per fax al número 91 301 79 98, o per correu electrònic a l'adreça reclamaciones@libertyseguros.es, en relació amb els contractes d'assegurança i els plans de pensions. Es nomena titular del departament el Sr. Felipe Ramos.
- En segona instància, al Defensor del Client, mitjançant un escrit adreçat al domicili del carrer Velázquez, 80, 28041 Madrid; per fax al número: 91 308 49 91, o per correu electrònic a l'adreça reclamaciones@da-defensor.org, en relació amb els contractes d'assegurança.
- Les queixes i les reclamacions formulades pels clients seran ateses i resoltes en el termini de dos mesos a partir de la data en què s'hagin presentat.
- Per descarregar el formulari del full de reclamacions en castellà, faci clic aquí.
- Per descarregar el formulari del full de reclamacions en català, faci clic aquí.
- Per descarregar el formulari del full de reclamacions en eusquera, faci clic aquí.
- Per descarregar el formulari del full de reclamacions en gallec, faci clic aquí.
Segons estableixen la Llei de consum de Catalunya 22/2010, de 20 de juliol, publicada al Diari Oficial de Catalunya núm. 5677, i la Llei gallega de protecció general de les persones consumidores i usuàries 2/2012, de 28 de març, publicada al Diari Oficial de Galícia núm. 69, el telèfon gratuït d'atenció a les queixes i reclamacions per a clients residents a Catalunya i Galícia respectivament és el 900 11 22 36. Així mateix, la direcció física a la qual dirigir-se en la Comunitat Autònoma de Catalunya per a presentar reclamacions i fer efectiu el dret de desistiment és la següent: C/ Gran Vía 8, sexta planta, 08902 L¿Hospitalet de Llobregat.
Plataforma de resolució de conflictes en matèria de consum. L'informem que la Comissió Europea facilita una plataforma en línia de resolució de conflictes que està disponible en aquest enllaç: http://ec.europa.eu//consumers/odr.